KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 23 juli 2009 23:51

Goddag! Dåligt med uppdateringar idag - och tro det eller ej, fick aldrig tummen ur röven att ta några bilder på Matildas lägenhet idag heller. Så bra kolla har jag, men vi var alla riktigt trötta idag. Så det blev inte så många lass - men vi var ruskigt effektiva måste jag säga! Massor av lådar och mat och möbler (några lättare vill säga). Det stora lasset går på lördag - för se om jag kanske hinner fixa en kaka eller något? Vem vet, men det skulle nog blivit väldigt uppskattat ska vi se.


Förövrigt sitter jag här och lyssnar lite musik och chattar på msn, Just nu med Lovisa Wallden - en gamal barndomskompis som vi har fått lite kontakt igen :) Riktigt roligt! Får inte bli sent idag, vi ska börja ganska tidigt i morgon hos Matilda :) Städa lägenheten å så :)


Nu får jag fan stänga av ljudet på mina högtalare - dom är helt cp! Får in någon jävla rysk radiokanal och bara tjuter! ÅÅÅÅH ja hatar det!:@


Ska vara lite social på msn nu, men vi hörs i morgon och ska verkligen försöka ta kort då :)




xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards