KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 7 juli 2009 15:22

Uppdatering om min måndags upplevelser.

Gick upp runt 10 och började göra mig i ordning, kl. 15.15 tog jag och Lovisa bussen ner till Göteborg. Sen började arbetet att försöka hitta rätt spårvagn som går åt rätt håll. Vi lyckades förvånadsvärt bra faktiskt, så vi hamnade tillslut i Gamle Stan. Vi knallade upp till min faster och kusin och fikade lite, sen spårvagn bort till Liseberg och spela på hjul och äta glass. Sen var det dags för Allsång med Lotta Engberg - direkt sänt på tv4. Tror inte att vi syntes i bild - men har faktiskt inte kollat. Men det var en trevlig kväll som vi troligen kommer göra om :) Gästande artister var Charlotte Perrelli, Agnes och Sarah Down Finer. Kul Kul. Åt en fruktansvärt god glass oxå, Lisebergsvåfflan tror jag den hette - dyr men god :)


På måndag åker jag till Karlstad - så då blir det lite ont om tid att uppdatera - men ska allt se till att det blir någon. Om jag har tur så blir det några bilder när jag kommer hem igen. Men det är många dagar kvar. Så jag kommer hinna uppdatera denna veckan i lugn och ro.


Dagens händelser så här lång - äta, äta, äta, knäcka nacken. Ja ni hör, väldigt trevligt. HAr råkat knäcka till nacken på något konstigt vänster, kan verkligen inte vrida huvudet till vänster utan att det smärtar något fruktansvärt! Får se om det släpper lite senare. Har inga planer för dagen, så om du ill hitta på något är det bara att höra av sig, skicka ett sms :)


 Snart är det fallensdagar oxå, jag har väldigt mycket planerat under nästa vecka känner jag - synd bara att man inte är 18 än för då skulle de va fest i öltälten ;) men vi lammkött får hålla oss utanför ett år till! ;) Nästa år då jävlar! Nästa veckas planering:

-Måndag, åka till Karlstad

-Tisdag, Karlstad

-Onsdag, hem från Karlstad

-Torsdag, Fallens börjar

-Fredag, Fallens - festa

-Lördag, Fallens - festa

-Söndag, Fallens - avslutning m. fyrverkerier kl 23 vid fallen


 Detta får räcka för nu, blev ett ganska långt inlägg idag måste jag säga.



xoxo                                 KristofferSätterman

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards