KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 21 juli 2009 13:49

God morgon! Eller god dag kanske man ska säja? Aja, mid dag började strax efter 12 - gick upp och började plocka i ordning på mitt lilla rum hos Mamma. Rensade bort i hyllan och tog bort den stora klumpiga stereon. Nu är det bara tv och dator kvar. Tummen upp för det!  Nu ska jag fortsätta fixa lite å så får vi se vad som händer. Uppdaterar senare.




xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 21 juli 2009 01:16

Var med Stina ikväll. Trevligt :) Var tidigare idag ute på Överby med mamma och Patrik, kollade på mobil och fixade mobilt bredband. Trevlig.


Stina och jag spelade Buzz ap-spel och kollade på film. Riktigt trevligt om man bortser från att Stina är en sådan dålig förlorare när jag vinner hela tiden ;) Men jag är ju bäst så ;)


Ska lägga mig nu, godnatt mina undersåtar så hörs vi i morgon!



xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards