KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under november 2008

Av Kristoffer Sätterman - 29 november 2008 01:03

nu borde jag egentligen sova, ligger i et hotelrum i stockholm med mor. En händelserik dag, blivit fattigare ;), ock blivit inspanad v en ficktjuv på tunnelbanan. Hänt massa mer idag oxå, bla åkte lilla johan ur idol. Men robin är ju kvar.  :)   skriver mer sen.


Utgång!

Av Kristoffer Sätterman - 24 november 2008 18:17

Vad kan jag säga. Jag är glad att han fortfarande är kvar. Hänt endel under helgen och veckan. Praktik onsdag, torsdag, fredag. Kurs i Vara med Ulrika under lördag och söndag.  :D

Av Kristoffer Sätterman - 20 november 2008 17:49

Nu har de gått två dagar, det känns jätte bra men jag har haft lite sömnbesvär, men det kommer jag nog lära mig. Idag sova jag två timmar när jag kom hem och kände att jag kunde sova minst två till. Så det blir sängen tidigt hedanefter. Men det känns kanon att vara på Ritz, lärt mig mer dom här dagarna än i skolan på flera veckor. That's good! ( min engelska lider ju inte av toppkvalitet direkt) :P  Men det känns bra. Skriver mer när jag orkar titta.



Urgång!

Av Kristoffer Sätterman - 18 november 2008 20:24

Fyfan va jag är spänd och taggad!

I morron är det första dagen på praktiken som jag ska ha på Ritz Konditori i trollhättan. Startar kl halv 5, sen får vi se hur länge jag ska jobba. Hur ska det gå? Kommer jag bli accepterad? Det märker vi, men det kommer nog gå bra. :)  önska mig lycka till genom en kommentar, det är inte så svårt.


Utgång!

Av Kristoffer Sätterman - 17 november 2008 20:57

Eftersom mina länkar fuckar så mycke så får Louise Pettersson en egen plats här.

http://loojsen.blogg.se/

AA

Av Kristoffer Sätterman - 16 november 2008 19:50

Snart så, nu är det bara tio minuter kvar till Andra Avenyn. Detta följer jag som en slav. Kan det bero på att jag är med i vissa avsnitt? Kanske. Får se om jag ska va med ikväll kanske, har ingen aning. Jag var ju med i avsnittet där Ulla och Greger satt på restaurang och nu nästa ska jag gå över skolgården. De blir nice.    :D



Utgång!

Av Kristoffer Sätterman - 16 november 2008 14:56

Idag känns det bättre, jag var nog bara fullt laddad med känslor igår. Det blev bättre när jag sov bort dom. Men idag, så är det bara att slappa, packa, övningsköra. Men det kommer nog bli bra. Sov ganska länge - till 12. Men jag måste börja vänja mig vid att gå upp halv 4, jag börjar ju klockan halv 5 varje onsdag, torsdag och fredag nu framöver. Så det kommer nog bli kämpigt i början, men jag kommer fixa det. You know i will. Nu ska ja börja packa.


Utgång!

Av Kristoffer Sätterman - 16 november 2008 00:00

Just nu känns allting skit, allting går åt helvete, kanske är det så att jag bara har en dålig dag? Vad vet jag.. Men åthelvete är de i allafall, ingenting är som det ska, tjafs, ja trivs inte. INGENTING! Inget är bra, livet känns så jävla meningslöst i sådana här situationer. Det känns verkligen skit nu. Om bara DU ditt svin skulle kunna tänka lite på mig också och inte bara dig själv vore det bra! Jag behöver detta för min egna utveckling, jag känner mig som en jävla apa som du ska ha sån kontroll över, jag äv vuxen nog att fatta lite egna beslut och få ett större ansvar, jag ska allt visa dig en dag att jag minnsan kan sköta en familj och ett hushåll bättre än dig. IDIOT!



Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards