KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Kristoffer Sätterman - 15 november 2008 19:01

I kissed a girl

Av Kristoffer Sätterman - 15 november 2008 18:14

Idag, har jag inte gjort så värst mycket, jag vart med mamma och filmade tanterna, sedan blev det att jag satt hemma å degade framför tvn- massa dirty sexy money på tv idag :D.  Sedan mellan programmen byggde jag på det nya trerrariet åt min ödla, ham ska få ett äldreboende nu :).  Sen så fixade jag mig med allt som man måste, klädde mig och cyklade hem till Matilda och pratade lite. Sen träffade jag Mathilda, vi har inte pratat sen februari. Så det var mycket känsloladdat. Och nu sitter jag här, gör ingenting. Försöker få tag på någon som jag kan träffa, men alla är fan borta. Lovisa är i Växjö, Elin är i Vargön, Josefine i Brålanda, Klassen är utspridd över hela Sverige, Matilda, Stina, Maria ska på fest. Så jag sitter här helt själv... Du får gärna höra av dig på ett eller annat sätt för att muntra upp mig och kanske träffas en sväng? :)


Utgång!

Av Kristoffer Sätterman - 15 november 2008 12:51

Jag lägger in en youtube video, det är Robin Bengtsson och Rasmus Ingdal som sjunger Dock of the bay, tyvärr är det bara ljudet och ingen video.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards