KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under juni 2009

Av Kristoffer Sätterman - 28 juni 2009 01:27

Nu är jag inne sent igen - men ska bara berätta om min dag. Åkte till överby med min bror :) kollade på nya mobilen och jag köpte även ett par nya flip-flops - från crocs. Thats nice! Måste ha några som är bra för fötterna. Sen gick jag hem och fikade med pappa och åkte med dom ut till Fia och Ronny, domhar flyttat ut till sitt nya hus idag, så det var lite grilla och så där :) Kom hem strax efter 11 någon gång, så det är så min dag har varit.



Hittade en video som var ganska fräck, den talar för sig själv men det är fångar på ett fängelse som hyllar MJ. Enjoy!




xoxo



Av Kristoffer Sätterman - 27 juni 2009 14:23

Nu så, gårdagen bjöd på bad för vissa, chill och mys. Vi satt nere i gamle dal och hade det riktigt nice, massa folk och vi hade skit roligt, vi åt jordgubbar, morötter och vindruvor - nice! När vi skulle åka tillbaka så åkte vi genom stan och åt lite kebab - gott som alltid, åkte sen hem till sonnyboi och spelade spel och nördade youtube - hittade världens sjukaste brud fan! :P måste nästan lägga in en video med henne - men ni får ha tålamod, hon börjar inte direkt!




xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 27 juni 2009 01:48

Händelse rik natt och kväll berättar mer i morgon, kan säga att Lovisa sover hos mig i allafall! :) Berättar om allt som hänt i morgon :)



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 26 juni 2009 19:48

Efter allt klagande från familj och nära stående, så får jag be om ursäkt om ni känner er kränkta eller illa behandlade av det ni läst på denna sidan.

Av Kristoffer Sätterman - 26 juni 2009 15:52

Känner att jag bombar med Youtube inlägg nu, men jag har tråkigt och endel är faktiskt bra :)

Av Kristoffer Sätterman - 26 juni 2009 15:50

Hittade en remix på denna låten, som jag la upp för några månader sen. Enjoy!

Av Kristoffer Sätterman - 26 juni 2009 15:40

Jag måste verkligen tacka alla er som läser min blogg - tack vare er så känner jag att jag vill uppdatera och tack vara det så är jag med på top hundra av mest aktiva bloggarna, ligger för närvaraande på en 80 plats! :) Tack, skulle vara kul med en av dom mest aktiva oxå :) hjälp till att sprida min blogg och kom gärna med förslag om vad ni vill jag ska skriva om. :)




xoxo Kristoffer

Av Kristoffer Sätterman - 26 juni 2009 12:48

Nu har man blivit medlem på Nattstad oxå, kände mig nästan tvungen att prova på det. Testa bör man ju göra i allafall :).  Får se sen om det kanske är något för mig, hittade endel vänner som har det i allafall :)



xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards