KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under augusti 2009

Av Kristoffer Sätterman - 30 augusti 2009 01:09

Godnatt bloggen!

Kom hem från Mathilda för en stund sedan, vi har kollat film och vart ute lite med Linnea. Somnade dock under filmen så missade typ hela, men det gör ju jag alltid så ;)


Köpte mig en Vitamin Care idag - fruktansvärt god faktiskt! Kände att jag var tvungen att pröva.


Nu ska jag slänga mig i sängen, ensam än så löä nge - mor och Patrik drog te krogen tydligen..



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 29 augusti 2009 18:42

Hej bloggen!

Sitter här och har precis ätit middag med Mamma och Patrik. Jobbat hela dagen så blev en liten tupplur här på eftermiddagen.


Träffade Mathilda och Linnea å kollade film igår, MYS! Kollade Another Gay Movie. :)


Ska träffa Mathilda ikväll en sväng, hon ska höra av sig när hon träffat en annan.


en så kan jag tala om att ja nog kommer träffa *hemlig* till veckan och ta en fika! :D Jag ena längtar efter detta. :)


Skickar med en bild på Dagens Outfit här med: :)

T-shirt - "sexuellt Undernärd"

Tröja - Identity

Byxor - WESC chinos

Kalsonger - Blueprint

Klocka - Gummi


DAGENS LÅT!

Erik Hassle - Don't bring flower after I'm dead


xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 28 augusti 2009 21:39

Hej bloggen!

Eller godnatt bloggen kanske jag ska säga, ska sova nu. Upp klockan 3 - börjar jobba kl. 4. Men allt för pengar :D



xoxo sovgott!:)

Av Kristoffer Sätterman - 28 augusti 2009 18:11

Hej bloggen!

 Ligger just nu i min lilla säng. Mathilda och Linnea kommer snart hit, då blir de film. :) Another Gay Movie bjuder vi på idag! Va ganska chill i skolan idag - förutom när jag skulle hem så hann jag inte till bussen som gick 13.55 utan fick gå ner till Kampenhof och märka att det inte gick någon 14.25 - utan fick vänta till 14.55 Inte alls kul, men hade i allafall När lammen tystnar boken i väskan så de blev att läsa några kapitell. Det verkligen var skyfall ute, skönt å sitta inne på dom hårda träbänkarna.


Vädret var om möjligt ännu värre i Trollhättan sen, var ett helvete att gå hem från busshållsplatsen.


Bjuder på en till bild från lektionen i morse, för er som inte ser vad det är så är det en skylt där det en gång stått "Rökning Förbjuden" men numera står det "Pökning Förbjuden".. :)



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 28 augusti 2009 13:21

Ville bara tala om att du är en av mina bästa vänner! Jag älskar dig! <3


Av Kristoffer Sätterman - 28 augusti 2009 13:18

Hej bloggen!

Sitter i skolan utan att göra något alls. Väntar på att ha livskunskap, sen åker jag hem. Kanske går förbi Sinclair och hälsar på dans ettorna, men vi får se :)


Imorgon blir de jobb för hela slanten, börjar baka vid 04.00 Men pengar är alltid bra! :D


Skickar med en bild som jag tog när vi var ute och fotade idag :)


xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 28 augusti 2009 10:19

Hej bloggen!

Sitter på Sinclair och har Individuellt val. Redigerar just nu bilder i PS och lyssnar på en liten föreläsning. Hade med en systemkamera över natten och vart ute och fotat på stan idag, riktigt kul att se sådan skillnad på bilderna och fick några riktigt bra tycker jag själv! :D


Ska tillbaka till min skola snart och ha natur - men det står inte på schemat på min dexter, men men. Får kolla upp detta. Slutar vid 2 idag - ingen idrott för mig. Skönt.


Uppdaterar sen!


xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 28 augusti 2009 06:42

Godmorgon bloggen! Förlåt för min otilllåtet dåliga uappdatering denna veckan med! Men äter frukost nu och ska strax rusa till bussen, men skriver sen i skolan, kärlek!



xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards