KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under september 2009

Av Kristoffer Sätterman - 30 september 2009 15:37

Hej bloggen! Förlåt så jättemycket, men har inte haft tid till å blogga.. Känner mig jättedålig nu!

Men har hänt rätt så mycket under denna tiden, men för mycket att tala om här! Men kan säga att det kommer att bli förändringar i mitt liv, så mycket säger jag!


1:a December flyttar vi in i nya lägenheten - blir fett nice måste jag säga. Och jag är ännu en gång frustrerad över att jag enbart är 17 och inte kan dra LIPZ i morron :O Menmen - allting har sin tid.


Mamma och Patrik åker till Karlstad strax. Dom ska hälsa på min gammelmormor lite:).


Snart får jag börja kolla på nya tapeter till mitt nya rum - egen balkong å shit oxå! :D

Av Kristoffer Sätterman - 21 september 2009 10:19


Rusikt bra låt - och den har hon vunnit pris med på VMA-galan!

Av Kristoffer Sätterman - 21 september 2009 10:08

Hej, förlåt fr dålig update denna veckan/helgen. Men har som tidigare sagt att jag inte haft något internet - utan fått sno av grannarna.


Men idag iallafall (och igårkväll och inatt) har jag haft fruktansvärda krämpor i magen ibland.. Inte alls kul. Men känner nu att de gått över, inte känt något på ett tag.


Jag vill passa på att tipsa om en av mina favoritbloggare, Foki heter hon. Jättesöt och skriver en bra blogg. Inte som alla blonderade patetiska fjortisar. Hon är one of a kind! www.fokis.se .



Av Kristoffer Sätterman - 20 september 2009 00:08

Hej! Sry för dålig update, men har haft det lite körigt och inget internet hemma. Är hemma hos Matiulda nu, vart inflyttningsfest

Av Kristoffer Sätterman - 17 september 2009 14:45

Sitter på foto nu, har vart ute och tagit lite kort - gick hyffsat bra, mestadels på himmelen - som är otroligt fin idag och på bilarna, skulle fota i olika slutartider. Så har vi tur så åker någon bild upp här på bloggen. Ska även låna med kameran hem över natten. Kanske kan få ha den hela veckan sen! :D Fick lite sura miner från tanter när jag sitter ute och tar kort på allt och alla - men men, inte mitt problem.

Av Kristoffer Sätterman - 17 september 2009 09:31

Nya ord som kom upp är:


dah

bah

saru?

kass

homotidelagsnekrofil

brb

btw

lol

roflmao

woopwoop

hs

lana

1337

skitbög

n00b

tangentbord

färg-tv

"jag har en bil som drar 0.4"

dota

lan


Tänk vad vi är smata? :O Fast  vissa ord förstår jag inte att dom kom upp på tavlan, menmen..

Av Kristoffer Sätterman - 17 september 2009 09:09

Sitter på svenskan - vi pratar om ord som äldre inte säger, vi blev uppdelade i grupper och fix skriva varsin lista. Våran blev:


typ

lixom

fitta

chilla

görs

tja

tjena

omg

plugga

palla

suger

slappa

schteeker

däcka

supa

nice

softa

dissa

dumpa

segt

fuck

asså

dra

käka

serriöst


skriver upp massa ord på tavlan nu, riktigt underhållande faktiskt - alla tänker olika..

Skriver sen när vi är klara.

Av Kristoffer Sätterman - 17 september 2009 08:34

Hej, sitter på första lektionen för idag. Svenska B - inte det roligaste, men man behöver ju.. Pratar om svenska språket just nu, Synnöve skrev precis Invandrarsvenska på tavlan. Vi pratar Språksociologi.. Mitt schema på skolans hemsida stämmer inte, står att jag bara har två lektioner - men dom har glömt två stycken, inte bra, men eftersom jag är så smart så har jag koll!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards