KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under februari 2009

Av Kristoffer Sätterman - 28 februari 2009 00:50

Hallelujah! eller inte, nu denna veckan har jag vart sjuk- igen. Känns ju verkligen för jävla bra, nu blir det Kurs denna helgen igen, suista träffen sedan är jag klar :) så jag luskar lite på vad man ska lyssna på i bilen, hmm inte lätt.

Fick nyss reda på av mamma att jag ska få lära mig åka skidor, i "nalletassen"- jo det är namnet på barnbacken i hovfjället :P kan ni tänka mig på ett par skidor  ;D  skoj skoj, får se hur många armar och ben som är brutna efter det, men jag har en dryg månad på mig att träna ;D åker inte fören i april ;D   känner att idag använder jag väääldigt många smilisar, men det får man göra en fredag natt som denna.!


Allt för denna gången :)

UTGÅNG!

Av Kristoffer Sätterman - 22 februari 2009 20:29

Allting känns så sorgligt, :*

Av Kristoffer Sätterman - 5 februari 2009 11:58

Hemma från praktiken idag, har helt plötsligt fått riktigt ont i magen, jätte äckligt känns det. Men får hoppas på att det blir bättre, men det har inte gjort det hittils. Så nu sitter jag och lyssnar på massor av bra musik och närdar facebook och bilddagboken :) men man kunde ju faktist ha mkt roligare. Något förslag?

FÖRESTEN! Jag känner starkt för att döda min jävla rektor, som bestämt att klasserna ska splittras och slås ihop. De e riktigt dåligt, de e inte en kotte som vill göra det. Mina klasskamrater började tillomed gråta <3 heder åt er. Det känns verkligen skit att behöva göra detta. Lära sig 20 nya namn bara i klassen, de kommer aldrig att funka. Men jag antar väll att man får ge det en chans, även fast jag inte vill. + att jag å robin kom i olika klasser, vem fan ska jag vara cp med nu då? men jag kom i allfall med alexander, johan s, å henke, skönt de i allfall. Och frisörerna och bagarna. Det kommer nog gå bra serrni, men jävligt jobbigt å inte vara med dom andra :'(




Utgång

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards