KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under januari 2009

Av Kristoffer Sätterman - 28 januari 2009 20:59

FY FAN VA TAGGAD JAG ÄR!

På fradag - lördag är de 24 timmars, jag har fått tiderna 05-06 och 07-08. Så om du känner för att komma å pusha på mig så ska du leta efter mig med en tröja från ritz på! :D MAHA! taggad till tusen fan!



Utgång!

Av Kristoffer Sätterman - 26 januari 2009 21:44

Nu, har jag spammat er med lite bra musik från youtube. Tyck vad ni vill om den, endel kanske är bättre än annan. Komentera gärna vad ni tycker om de olika :)

Av Kristoffer Sätterman - 25 januari 2009 22:09

Skola i morgon igen, men en sådanhär lugn helg har man ju inte haft på ett tag, jag har känt mig som en liten flykting. Rädd för att träffa andra människor och inte vill veta av civilisationen. Med andra ord, jag har inte gjort ett skit! Tråkat fett, sovit massa, inte ansträngt mig för fem öre. Men det måste det bli ändring på. Jag måste ju göra av all energi nån stans.

Nästa helg, då blir de att göra massa å bränna fett! Då är det 24h spinning med Ritz, kom och heja på mig fan!

På Ritz har jag förövrigt gjort hur många semlor som helst, spritsa ut mandelmassa och grädde, på med locket, skak-skak på socker silen så är den klar. MAHA! Det ni ;) semlor är inte fyskam!

Ne, nu ska jag susa en stund, innan det blir Uddevalla i morgon och träffa alla BRATZ! Cya!

Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards