KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 28 juli 2009 15:00

Hej hej! Filmen igår var hur dålig som helst. Fattade ingenting och det var ingen handling. Hinner inte skriva så mycket nu, min bil är påväg till lägenheten och ska hämta upp mig nu. Åker till Karlstad mina vänner! Blir väldigt glad om ni smsar mig under tiden! Kommer hem på söndag är det planerat (enligt mig) men vi får se hur vädret blir.


Kommer antagligen inte ha tillgång till dator - så detta blir so mlite semester för mig, hoppas det är ok?

 

 Bild från sommaren. :)



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 28 juli 2009 00:05

Sitter hemma hos Matilda med Sara och Johan. Vi kollade lite på Beck innan och nu kollar vi på Mammut. Hyfsad film än så länge. Får se hur det beger sig när vi kollat klart.


Uppdaterar senare



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 28 juli 2009 00:05

Sitter hemma hos Matilda med Sara och Johan. Vi kollade lite på Beck innan och nu kollar vi på Mammut. Hyfsad film än så länge. Får se hur det beger sig när vi kollat klart.


Uppdaterar senare



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 28 juli 2009 00:05

Sitter hemma hos Matilda med Sara och Johan. Vi kollade lite på Beck innan och nu kollar vi på Mammut. Hyfsad film än så länge. Får se hur det beger sig när vi kollat klart.


Uppdaterar senare



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 27 juli 2009 20:08

Hej hej! Sitter här vid datan och småkollar på tv - någon serie på ettan. Ska nog träffa Matilda å Johan sen. Om dom har lust att vara flera ;) Skit trött och frusen idag. Men det får man vara ibland :P



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 27 juli 2009 10:31

Hej! Förlåt att jag inte skrivit på någon dag, men har inte riktigt haft tid och internet uppkopplingen har krånglat endel. Men nu är jag tillbaka. Sitter för tillfället och dricker kaffe. Har varit på banken redan och satt in pengar - har ingen aning om vart jag fick dom ifrån. Idag blir det att åka iväg med Emma och "greja" lite. Trevligt. :)


Jag får uppdatera lite mera senare. :)



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 25 juli 2009 20:05

Flyttat alla stora grejer med Matilda idag. Trevligt och massa trevliga folk måste jag säga! Blev tyvärr inga bilder idag heller - så klart.


Har inte så mycket att göra nu - internet är cp. Men det ska bli riktigt jobbigt med en vecka utan internet - men jag kommer ju att ha roligt ändå! :D Nu ska jag plocka i ordning lite - så kanske man ska se film - något förslag?




xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 25 juli 2009 00:31

Hej igen! Idag har vi flyttat endel igen :) Var hemma hos Matilda vid halv 10 - Matilda var hemma och sov hos Sara så det var bara Sanni, Kalle och jag. Sen när vi var klara med flyttningen för idag så åkte vi hem till Matilda en sväng och drack kaffe. Fick sedan skjuts av Matildas bror Daniel till Frida och vi gick till Strandgatan :) Fika och myskväll - sedan kom även Maria och Fredrika. Gick sedan gemensamt hem till Stavre. Inga bilder blev det idag heller. Men tror att det blir bttre om jag tar bilder och visar när allting är iordning - inte så kul som det är nu. Inte så mycket att se.


Ska hem till Matilda runt 9. Då har Sanni hämtat lastbilen som vi ska ha och flytta alla stora möbler med. Matildas bror hjälper till och hennes syster Lisa och hennes kille Max. Så vi blir ett gäng. Maria ska nog försöka hjälpa till - om hon vaknar vid 9 som hon har lovat nu, men varken jag eller Matilda tror att hon lyckas.^^


Övrigt i morgon vet jag inte vad som händer - ska hem till pappa på söndag och åker till Karlstad på tisdag eftermiddag - ska troligen köra en bit :) Det blir spännande, kommer blå riktigt dåligt med uppdateringar då - men ska göra mitt bästa! Hörs mer i morgon - måste sova lite nu!



xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards