KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 20 juli 2009 13:19

God dag, måndag nu och fallens dagar är slut. Härligt faktiskt. Har träffat vissa människor jag egentligen inte vill träffa och sådana som det var alldeles för länge sedan. Men nu är det över. Över för iår och nästa år är jag inte här. Ska bli riktigt skönt!


Igår var det som sagt avslutning av fallensdagar - med E.M.D på scenen och fyrverkerier vid själva fallen. Trevligt var det faktiskt :) Musikskolans symfoniorkester är riktigt duktiga. Visst är ni Amanda? :)


Idag blir det inte så mycket, får middags gäster kl 14. Så då får man vara lite social. Min bror har lånat mitt fritidskort idag, och nej - jag lånar inte ut till andra! Han skulle till Göteborg med sin flickvän :)


Föresten, passa på att bli medlemmar här och hjälp mig :) http://www.woopa.se/?ref=K-Satterman Då kan du börja tjäna dina egna pengar också! :)


I morgon blir det bio med familjen - nya Harry Potter. Ska bli lite spännande :) Ne nu ska jag hjälpa till lite och fixa här hemma tror jag. Hörs lite senare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards