KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 5 juli 2009 19:41

Hemma i trollhättan, som sagt så som jag hor Marlene inatt med Emma. Mys mys. Kollade tv och skrattade - trevligt! Åkte hem till Trollhättan vid 1, gick direkt och la mig. Jag var skit trött så sov till kl 5. Härligt vill jag lova. Sen så hade pappa lagat mat så vi åt här, Jag Pappa och Maria. Alexander är ju inte hemma - som vanligt. Sen så städade jag mitt rum och passade på att möblera om lite lätt - blev riktigt bra tycker jag :) Kanske kan ladda in en bild sen, får se vad jag orkar och hinner. Lovisa ska jag träffa ikväll oxå :)

Ne nu får jag gå, måste hem till Mamma och vattna hennes blommor :)



Passar på att tipsa om en låt:

 http://open.spotify.com/track/3t0zPrMxIwHrFCWjAXZAMp

lägger in låten som embed oxå :)




xoxo                                         KristofferSätterman

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards