KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 11 juli 2009 23:04

Hej! Har haft fullt upp idag och kom hem sent igår, så har inte hunnit skriva någonting. Men kan berätta att det var en väldigt trevlig kväll med (mesta dels) trevligt folk :). Jag och Inez tog bussen från Vänersborg kl. halv 2, bussen stannade konstigt nog på jätten, så hon gick av där, medans jag fortsatte ner till stan. Pratade evigheter med Emma i telefonen samtidigt som jag köpte en tallrik pommes frittes och gick hem, var hemma vid runda slängar kvart i tre. Hittade en handväska vid min ingång som jag tog hand om och satta upp lappar om den. (fick ett svar och lämnade tillbaka den idag). Väl hemma så åt jag lite lasagne och sen blev det sängen. Sov till strax efter 1 då Patrik ringde och undrade om jag ville åka med på kalas, vilket jag gjorde. Det var kalas för Kim som fyllde 18 år, Grattis Kim!, sen åkte vi hem och började röja mer hemma. Sen blev det middag.


Lagom till middagen så märkte jag att våran router smällt av, inte kul! Så nu är det bara mammas laptop som funkar så vi får turas om allihopa - men hittils är det bara jag som lagt vantarna på den, min bror har ju inte varit hemma ikväll. Har kollat runt lite på nätet ikväll - bland annat nya datorer (mac) och iPod´s och mobiler. MEN, nu börjar mammas kille vrida på sig när vinet och drinkarna börjar ta slut - han vill kolla på en ny router för han vill oxå ha internet, synd om dig säger jag bara - för nu är de jag som sitter här!


Ne men jag får dela med mig lite, så hörs vi i morgon igen. Till veckan så blir det massa inlägg, då bor jag på hotell i Karlstad. Uppdateringar om allt och ingenting. Hotell med spa avdelning och bar, det gillar vi!



xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards