KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 15 juli 2009 19:44

Nyss hemkommen nu, tog ganska lång tid att åka - det kom ett regnoväder så vi inte såg ut ur bilen så vi fick stanna till ett tag och vänta tills det lugnade ner sig. Men nu är jag hemma, håller på att rensa och göra iordning mina garderober och min byra - har alldeles för mycket kläder - men jag använder ju nästan allt, finns tillfällen för det! Nu ska jag fortsätta!




xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 15 juli 2009 10:06

Nu har det blivit riktigt krig på mitt hotellrummet - bror kollar på ett meningslöst tråkigt program på tv och jag sitter vid datan å lyssnar på spotify, hur lång tid går det utan att han kommer få ett utbrott på mig tro? :P hahah, jag kommer vinna som alltid!


Nyss vart nere på frukostbuffén oxå - riktigt gott med mat! Lite mer personal idag- kan det bero på att det kom ett helt busslass med Japaner igår kväll ? Högst troligt.


Ska snart checka ut och åka iväg mot Färjestad och kolla lite, sen blir det lunch hos Elsie och sen Bergvik och Ikea. När vi är klara där tror jag det bär hemmåt. :) Skönt men ändå tråkigt. Nu ska jag vila en stund och sen så packa - åker snart!



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 15 juli 2009 00:15

Kvällens sista blogg - nyss duschat kollat på tv med Mamma och Patrik. Trevligt. Frukost vid halv 10 i morron - buffé is the shit! I love it! Nu ska jag kolla mer på tv och sen sova, hörs i morgon! Puss





xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards