KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 12 juli 2009 23:43

Frecis duschat, sitter på msn å snackar med Marlene. Ska strax sova, upp halv 8 tror jag (?), äta frukost, borsta tänderna och fixa mig. Åka från Trollhättasn strax innan 9. Lycka till att vara pigg! Behöver den tiden jag kan för för att vakna. Nu ska jag sätta datan på laddning sen blir det sängen. Ses i morgon, puss!



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 12 juli 2009 23:04

Nu tror jag att allt är klart. Att alla väskor är packade och alla grejer är med. Datorn är nedpackad, mobil och datorladdare. Datan har som tur är inbygdt trådlöst internet så det är bara att ansluta vart jag vill! :D Toppen, blogga från ett café? Ja det är klart! Jag ska blogga överallt jag kan, inne i relaxen på hotellet, i lobbyn, i baren i sängen - överallt! Nu får jag fortsätta med mitt rum, kolla igenom min packning igen och försäkra mig om att plånboken är med! (Y)




xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 12 juli 2009 22:17

Nyss hemkommen från Matilda, efter förra inlägget så hann Sara och Stina komma och vi började rocka loss. Först så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, men sen så drog det igång - Sara spelade in sitt eget tv-program och intervjuade olika personer som spelades av Stina. Några bilder kommer senare i inlägget. Men det var en galen kväll och jag hade kul, var tvungen att gå hem tidigt med tanke på min tidiga bilfärd i morgon (kl.9.00) då jag åker till Karlstad the city! YEAH! I morgon blir det nog lite knapert med uppdateringar men det kommer några i allafall. Berättelser och bilder från rundvandringen på hotellet som jag ska göra med er! :) Kvalitén kommer variera med bilderna, vissa tar jag med mobilen andra med kameran.



Bilder från ikväll:

Sara som "Programledare" - mitt under sminkningen

Sara när hon är



















 Stina som "Pocahontas" - en supande indian med kärleksproblem.

Stina spelar här Pocahontas - en supande Indian med kärleksproblem


Blev tyvärr inga fler bilder som blev bra, håll till godo!



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 12 juli 2009 19:17

Sitter just nu hemma hos matilda, inte träffat henne sedan hon åkte upp till Eskilstuna. Men nu så! aknat henne massor, men alltid lika kul att träffas efter någon varit borta en längre tid. Sitter just nu på hennes mammas säng och kollar när hon sminkar och sig i ordning. Hon öppnade dörren nästan helt naken när jag kom, enbart en morgonrock som smymde allt. Men nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jackson och minns, men jag är ju såppas ung så jag kommer ju inte ihåg så mycket av han.


Nu ska jag hjälpa Matilda att försöka byta lösenord på Spotify, får se hur det går. Hörs om en stund.



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 12 juli 2009 14:56

Oh vad mätt jag är!

Nyss ätit grillat med Mamma och Patrik - inte varje dag man grillar mitt på dan(?). Men gött vare!


Kom hem från Överby förut, vi köpte en ny router och handlade mat å ingredienser till allt jag ska baka idag - en sockerkaka å två lakrits och citron kakor. Ska ha med fika upp till Karlstad, fika med Elsie och sen fika med pia's familj. Trevligt trevligt! Kollade på ny mobil idag med, men vet verkligen inte vad man ska ta för någon alls. Men jag får ligga lite lågt nu, har inte så mycket pengar att leva på.. HATAR ATT MAN INTE FÅR STUDIEBIDRAG PÅ SOMMAREN!!!!!


Fallens till veckan/helgen - emma sover hos mig fredag till lördag, MYS!

Ska antagligen träffa Ogge och Viktor lite oxå :) Men först så blir det Karlstad och träffa släkt och vänner, inte fel säger jag. Ska bli skönt att komma ifrån Trollhättan lite, till en lite större stad, till en lite snyggare stad, till en lite goare dialekt. Karlstad is the shit! Å hotellet vi ska bo på är ju inte dåligt heller, skit goa sängar å bastu, de gillar vi!


Jag har kameran med och ska ta massa bilder, å förhoppningsvis ladda upp några av dom här på bloggen. De kör vi på! Nu ska jag baka, men vi hörs snare idag. Bilder kommer kanske!


xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 12 juli 2009 02:02

Slänger upp en bild som får tala för sig själv!






xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards