KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 1 juli 2009 22:44


Hej, ber om ursäkt för att det vart dött några dagar. Men jag har faktiskt varit helt ledigt och vart ute i stugan och träffat Viktor & Oskar från Borås. Så trevligt har jag haft det serru. Nakenbad på natten, span på stranden å massa skratt å galenskaper, så en sommar ska vara. Åkte ut på söndag eftermiddag och kom hem idag på kvällen. Denna dagen spenderades med chill, chill, å sen en sväng till Överby. Inhandlade en väska från MQ, märke Emilio samt en T-Shirt från H&M. Känner mig nöjd med mina nya fynd. Känner mig nästan tvungen till att chacka en JL tröja jag riktigt fastnat för. Men vi får se hur det blir med den saken, men jag vill i allafall. Hittade en parfym som förmodligen innom en snar framtid blir just min. Fett nice var den.


Efter shoppingen chillade vi på Donken, såklart så ska jag skämma ut mig - genom att tappa ut min dricka på golvet. Men det snälla kassörskan ger mig en ny (Y) tack för det :). Sen så åker vi till fotbollsplanen och kollar när min bror ska spela match, dom vann med 13-0, tror jag. Riktigt kul att kolla på motståndarlaget som fuskade med uppvärmingen och ignorerade sn tränare. Skrattretande. Sen så träffade jag Josefine idag som kom hem från sin 2 månader långa segeltur med skolan igår. Riktigt kul måste jag säga, vi har inte sett varandra på evigheter, men det kändes precis som igår. Måste verkligen säga att jag älskar dig kompis! Det är så det ska vara!  


Kan även tillägga att denna veckan har bjudit på solbränna, djurbett och massor av bad. Det hör sommaren till. Tror bestämt jag glömt att berätta om mina nya flipflop - ett par från Crocs. Dom bästa jag haft, skaffa dom. Skitsnygga oxå. Men nu är det dags att fixa med annat, måste packa upp och fixa i ordning mitt rum en smula. I morgon väntar allergiprover och kladdkakebak. Tummen upp! (Y) Skickar med lite bilder från veckan samt på mina fynd! :)   




xoxo                            KristofferSätterman

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards