KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under mars 2009

Av Kristoffer Sätterman - 31 mars 2009 20:55

Som rubriken lyder, detta är alltså den bok ag helt har fastnat i. En själv biografi av Jenna Jameson. Jag tänkte att detta kommer nog bli som vilken bok som helst som en korkad blondin skrivit, men redan efter förstakapitlet hade jag helt ändrat uppfattning, jag måste erkänna- jag är fast! Synd, men det är sant. Jag har inte någon aning om hur det kommer gå om nån vecka när jag har läst klart den, detta är verkligen en underbar bok på alla sätt och vis, man blir både ledsen, arg och fylld av skratt. Man förstår inte riktigt hur vissa människor lever, man inser inte hur jävla bra man egentligen har det. Jag råder lla er som har ett eller annat intresse, läs boken. Riktigt bra och lärorik, jag visste knappt innan jag började läsa boken vem Jenna var, utom en porrbrud med fake-pattar. Men nu börjar jag få mig en bild av henne, + att boken är fylld med bilder så man ser hur hon sett ut under dessa år.


Kort sagt, en riktigt läsvärd bok!



Utgång!

<3

Av Kristoffer Sätterman - 25 mars 2009 14:10

Det är ju helt sannslöst va de e underbart! <3

Av Kristoffer Sätterman - 22 mars 2009 18:52

Jao, nu är det så att jag äntligen, efter många om och men har blivit frisk! :D Ingen fucking hosta mer tack! Så det känns jävligt skönt faktist, sedan får jag tacka lovisa för det trevliga sällskapet i fredagskväll, förlåt att jag var så osocial, emn man ör det närman vart vaken i 21 timmar (A) å goaste pizzan på länge kackade vi på athena :D duåja brud1! haha fett nice å kolla på hundtricket oxå, även fast ja somnade till ibland :) jao jao, så ärre.Hade gött




Utgång!

Av Kristoffer Sätterman - 12 mars 2009 14:26

Nu blir det bara värre, jag är sjuk- fortfarande. Gick till vårdcentralen idag och ville ha ett svar på vad fan det är som är fel, men dom kunde inte hitta något, men dom tyckte jg såg konstig ut i halsen, ena sidan är mycket tjockare än den andra. Knepigt hur det kan bli efter operationer. Men det som är jobbigast just nu är den jävla hostan som aldrig vill ge sig.. Så det blir att klaga, tycka synd om sig själv å lyssna massa musik. Ne nu ska jag till Haga,

Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards