KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under april 2009

Av Kristoffer Sätterman - 23 april 2009 16:41

 haha, vilken bild va? jag höllpå att skratta mig till döds när jag fick syn på dessa "sexiga" grejer ;)

Stadigt koppel för den som vill hålla sin partner nära... Tillverkat av äkta läder och stadig metall, genuint utförande till ett riktigt bra pris.
Material:Läder

Av Kristoffer Sätterman - 23 april 2009 16:07

Nu har jag fixat designen inför våren- vad tycks?

Känns det inte lite roligare att titta på än de märka färgerna jag hade innan?

Tar gärna emot possitiv ochnegativ kritik.


p.s lånat bakgrunds bilden från google.


xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 23 april 2009 15:55

Håller precis på att bjuda på ett par sådana här med svart glas oxå^^ ärre inte stek? :p haha

Av Kristoffer Sätterman - 21 april 2009 12:41

Sjuk, sjuk. INTE KUL! Börjda igår, fick gå hem från skolan. Höll på att svimma på bussen. Sedan blev det bara värre ju mer klockan blev. Precis när jag kom hem hade jag 38.3 i feber och senare på kvällen 39.4 Inte bra, och ntten var helt olidlig. Sov inte bra alls. Så på morgonen direkt blev det vårdcentralen för hela slanten, yess! sitta i den jävla kön, de tog två timmar?! helt jävla ofattbart, å så blev det ju till att åka till apoteket, hade ju såklart fått halsfluss. Så nu är det jaggom äter penicillin, tummen upp för det!

Av Kristoffer Sätterman - 10 april 2009 15:53

Nu har ja inte skrivit på evigheter igen, men det har inte hänt mkt på lovet alls, åktetill hovfjället en sväng och stannade till i karlstad och hälsade på släkt. Sedan så har jag chillatt f1, å ikväll bär det av till Matilda, lite mys där å i mörra på självaste påskafton blire spahotell för hela slanten, lundsbrunn här kommer jag (y)! Chilla fett i massageoljan och bastun ;) Mobilen är med såklart, btw - måste köpa ny, vad vet ni om nokia 5800? Något att ha?


Glad Påsk mina trogna läsare! <3



Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards