KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 2 juli 2009 20:40

Hellu, dagen bjöd på allergiprov och stugan. Gick upp vid halv 9, år frulle och åkte raka vägen till näl. Kom in på allergimottagningen vid halv 10 nästan. Började med snack med min läkare och kontroll av längd och så, sen till själva testen. Först ett pricktest med olika penicilling sorter och inga utslag på det, sen fick jag dricka lite penicillin, och då började det klia i halsen och jag blev svullen. Så nu är jag officiellt allergisk mot penicillin, toppen - verkligen!


Efter besöket åkte vi ut till överby och handlade lite mat och käkade. Sedan hem och byta om, fixa packningen och åka ut till stugan. Vi tog med den stora båten idag. Där ute träffade jag Viktor och Ogge, vi tog ut båten med Patrik och skulle fiska lite, vi fick inte ett napp på nästan 2 timmar så vi gav upp. Åkte hem till stugan igen, påvägen badade Viktor från båten och skvätte ner oss andra. Väl tillbaka i stugan var det nästan dags att åka hem igen, chillade lite först å sen åkte jag och mamma hem. Patrik sover en natt så ska han, bror Ogge och Viktor kvällsfiska och se om det blir bättre tur då.


Väl hemma igen så fick jag sätta igång att baka, har nämligen fått en besalning på ett par kladdkakor från mammas jobb. Så baka i värmen, men en stor fläkt i bakgrunden är faktiskt inte så dumt. Dom blev faktiskt riktigt bra. Så jag åker med mamma till jobbet i morgon och fikar med dom, tänkte vara lite trevlig och social. Sen vet jag inte riktigt vad mer fredagen bjuder på, kanske träffas någon?



Nu kan jag snart göra det jag vill <3 min dröm kan bli sann!




xoxo                                 Kristoffer Sätterman

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards