KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 3 juli 2009 22:46

Idag är en sorgens dag. Mina älskade solglasögon gick sönder när jag spelade kubb med Inez. :( Det var verkligen dom bästa och snyggaste jag någonsin haft.. Så nu blir det till att försöka hitta ett par nya, inte lätt vill jag lova..


Var på överby idag igen oxå, åkte ut med Mamma och Patrik, köpte kläder - som vanligt. Idag blev det en Långtröja och Ankelstrumpor, allting landade strax under 500:- bra jobbat, snart har jag inga pengar kvar. Heja mig! Jag ska ju kunna leva Juli månad oxå, men det blir nog inga problem ska du se. :)   Tråkigt att veckan i stugan är över, nu tar det ett tag innan jag kan träffa Viktor och Ogge om dom inte kommer hit till Fallens, för då är det ju bara två veckor. Då ska Viktor festa med mig och alla som ska vara med mig, då blire livat vill jag lova! :D


Åker hem till pappa i morgon, måste packa snart - ska lämna mina tillhörigheter kl 10.00 piip. Sen så får jag se vad som händer, har ju bjudit på några solglasögon på tradera - men om dom blir överbjudna i morgon så får jag ut till överby och leta efter ett par andra, måste ha några snarast - det är ju en kanonsommar nu ju! Jag får väll nästan ladda upp en bild med dom på som jag tog idag - ett sista minne så att säga. Bjuder på en finbild tycker jag :)



xoxo                                        KristofferSätterman

Av Kristoffer Sätterman - 3 juli 2009 14:25

Kan inte säga annat än att det är varmt idag, sitter för tillfället med Lovisa i mitt vardagsrum, tagit alla fläktar som finns i vårat hus. Vi får aldrig nog. Vi åt precis varsin glass och har kollat i nyaste Café tidningen. Najs! Dagen har bjudit på fika (som jag gjort själv) åkte nämligen med till mammas jobb, blev kvar där några timmar. Fixade några lappar som dom ska inför semestern. Kul kul. Sedan i eftermiddag blir det ett "hemligt uppdrag" ;) kan tyvärr inte berätta här i bloggen i skrivande stund vad jag ska göra, det får vi ta när det blir klart. Men jag ser fram emot det och helgen, ska bli väldigt spännande.


Om två veckor är de fallens dagar, det blir härligt :D yes :) 


Jag har så många drömmar att jag knappt kan välja vilka jag vill förverkliga, men en sak ör klar - jag ska göra det med vissa. Göra det med många. Jag kan inte leva annars. Det är mitt liv. Och jag vill leva mitt liv.




xoxo                              KristofferSätterman

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards