KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Kristoffer Sätterman - 19 juli 2009 13:38

Jag kanske överansträngde mig i det tidigare inlägget, men jag blev så jävla förbannad! Ingen idot ska gå å snacka så mycke skit! Jag tål det verkligen, men jag vill fortfarande inte ha nått med dig att göra!




xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 19 juli 2009 01:32

Vi kan kalla han/hon för "X". Jag hatar dig så jävla mycket, du tror du kan säga vad fan du vill och säga massa skit du inte har någon aning om! Hur fan tror du att det känns för mig? Bli påhoppad som nån jävla jag vet inte vad! Du är ju förihelvete dum i huvudet?! Du va fan en av mina bästa vänner, trodde jag. Detta bevisar fan motsattsen. Du känner inte mig för fem öre, och du ska inte få den chansen heller. Jag hatar dig och vill aldrig ha något med dig att göra om du ska tro sån jävla skit om mig!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards