KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Kristoffer Sätterman - 14 januari 2009 13:03

Nu är det ju så, att jag har blivit sjuk. Är riktigt jävligt förkyld, men hoppas att det inte är mer än en förkylning. Jag har verkligen inte råd att bli sjuk med skolan eller ork heller för den delen. Jag måste till Ritz så fort som möjligt, så att jag inte ligger efter. BTW, vi har börjat göra semlor nu, det är faktist kul :) när man väl lär sig spritsa grädden ;)  haha, och vi gör så många olika sorter, som wienerbröd, vanilj, vanliga, kransar å laktos och socker fria :)  så det finns något för alla :) nu måste jag sluta, men det ska inte dröja så innan jag bloggar igen.


Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Är jag populär?

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards