KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Kristoffer Sätterman - 16 september 2009 21:58

ÅÅÅÅÅH! Blir så arg, min jävla dator hemma hos pappa är helt fucked upp! Nu har hårddisken typ kraschat så får inte ens igång den! De suger!


Nu ska ja kolla på tv sen sova och upp till skolan :)



kyssar!

Av Kristoffer Sätterman - 16 september 2009 14:16

Nu blir det en powernap igen! Ses å hörs sen.


KÄRLEK!

Av Kristoffer Sätterman - 16 september 2009 14:13

Allting med nya bloggen är inte riktigt klart än - och kan inte fixa i ordning med med den dåliga datan från skolan! Hoppas våran rektor inser att det inte går att använda dem så länge till - så vi oxå får mac..

 

Men ska iallafall dra igång med dagens låt hade jag tänkt, så idag blir det:


Shakira - She Wolf

 

 

Av Kristoffer Sätterman - 16 september 2009 12:54

Goddag!

Dagen har bjudit på massa olika grejer. Har vart på Ritz hela dagen, fått göra lite olika grejer. Jag och praktikanten satte oss och klippte ut små loggor som vi skulle sätta på biskvier, närmare bestämt 400 st. Biskvierna var två olika smaker så blev sedan till att fästa dom på och märka ut dom olika sorterna så kunden vet vilka det är. Men det var ett riktigt jobbigt (neger) jobb.


Sitter nu i soffan och surfar på grannens internet - så går det när man har en dator som vägrar starta och när man inte har eget trådlöst som fungerar. Helt åt helvete är det då. Sittor och kollar på VH1, dom spelar massa gammal musik, vissa där bäst före datumet gått ut för länge sen.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards