KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under juni 2009

-.-

Av Kristoffer Sätterman - 7 juni 2009 17:16

Jag tycker om att vara i din närhet <3

Av Kristoffer Sätterman - 6 juni 2009 18:28

Sitter hos Maria med Matilda. Skulle egentligen kanske ha träffat Amanda idag, men hon hade inte sovit bra inatt så hon orkade inte, synd tycker jag :(     men nu så sitter jag här, dom provar sina nyköpte grejer från överby så jag passar på att skriva ett inlägg här. Får sluta nu, men berättar om dagen lite senare :)



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 6 juni 2009 12:48

- och alla andra studenter. Man blir ju en aning avungsjuk när man tänker på at det är två hela år kvar.. Men det kommer nog bli bra :D  har enna redan börjat fundera på vem man ska gå på balen med :P hinner inte skriva mer nu, men hade skitkuli nässjö och blev lille avis på kusins über snygga lägenhet, kärlek på den!<3



(gillar dig)

Av Kristoffer Sätterman - 3 juni 2009 21:52

Nu är det enbart en praktik kvar i 1an :) känns underbart att ha gjort ett år redan - nu är det två kvar :) Behöver verkligen sommarlov nu, men kommer sakna klassen - men vi ska ses ändå! :D Sommarn '09 kommer bli bra! :D



xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 2 juni 2009 20:45

Nu så ska jag skriva ner allt som jag fått under dessa kalas jag haft, skriver hyffsat nogrant så ni förstår så bra som möjligt :)


Jeans-shorts, Poco Loco

T-shirt, Riley

Huvtröja, Brave Soul

Tröja, Units

Tröja, Units

Piké, Identity

Köksvantar, Ikea

Ankelsockar, Topeco

Sockar, Topeco

Ros i kruka

+2150:-


 Är nöjd, sedan får man se om man kanske får någon "oväntad" present någon dag fram över ;) hehe jag hoppas innerligt! Raauwr!

Av Kristoffer Sätterman - 2 juni 2009 17:48

Jag vill börja med att tacka alla som grattat mig på facebook och sms, jag älskar er verkligen! Ni gör denna speciella dag för mig ändå bättre än vad den redan är! Kärlek åt er! <3

Sedan så tänkte jag berätta om hur min dag varit hittils, började med att jag blev väckt kl 6 av mamma med lite paket och så :) Gick så sakta upp och gjorde frukost, fixade i ordning mig och vandrade iväg till bussen. När jag kommer till skolan så möter jag massa grattis från alla möjliga håll och några kramar, kändes underbart. :) Vi skulle tydligen se på teater på sinclair - den var helt okej faktiskt så inga lektioner på förmiddagen, sedan efter lunch blev det mitt fruktade prov i Matte B - som jag redan hade förutspått så kuggade jag riktigt rejält på det. Fattade ärligt talat ingenting, lika dant som när jag pluggat till det. Men nu ska jag inte bry mig om det mer - har nästa termin på mig oxå. Sen blev det yrkesteori - tråkigt as hell - prata om fisk och uppgifter vi inte lämnat in. Helt meningslöst i mina ögon. Sedan blev det bussen hem, städa lite och nu väntar jag på att klockan ska bli 6 så vi kan ha kalas :) tänkte uppdatera ikväll och berätta allt vad jag har fått :)



Utgång! xoxo

Av Kristoffer Sätterman - 1 juni 2009 15:07

Chill dag i skolan, hade 2 lektioner - om man ens kan kalla dom för det, först matte där ingen gjorde något - sen svenska där vi gjorde en undersökning bara. Mamma kom och hämtade mig kl 12, åkte direkt till överby för å shoppa lite nya kläder - tyvärr så var byxorna som jag ville ha slut, men dom skulle komma in under veckan- så det blir till att åka dit på onsdag eller i morgon innan mitt födelsedagskalas :) fyller ju nämligen 17 i morron, firar vi med pizza med några från klassen skulle jag tro :D en kalas på kvällen som sagt. :) hoppas jag får några grejer av det jag önskar mig i allafall :D nu ska ja stda å göra fint, å mysa i min nyinköpta tröja - skiter fullständigt i att det är varmt ute, vill ha den ändå <3




(jag tycker om dig )<3



utgång! xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards