KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Kristoffer Sätterman - 12 juni 2009 01:18

Berättar lite kortfattat om skolavslutningsdagen. Den ägde rum onsdag den 10/6, vi samlades allihopa upp på "tredje våningen" och hade lite gemensam samling då bla. lärarna sjöng en sång för oss lite smådåligt :P sedan blev det fika i klasserna och vi sa hejdå till Jesper som flyttar till Uppsala och pluggar media istället :) ha det bra Jesper. Sedan så var vi klara, vi kom kl halv 9 på morgonen och han med 10 bussen hem, det kallar jag snabba puckar. Vart lika lite i skolan varje dag denna veckan, så kändes gött att slippa det nu ett tag, vi gör ju ändå ingenting.  Sedan bar det hem och baka - lakritskaka med citron och hasselnötsgrädde (likör i grädden), blev riktigt gott faktiskt - var lite skeptisk till lakritskakan men den gick ner :).



Nu kan jag berätta lite hur min torsdag såg ut, vaknade vid 10 utan att ha ställt klockan, gick upp och fixade frukost och gjorde iordning mig lite, åkte med mamma och Patrik till överby och kollade på skor och blommor. Sen hem till pappa igen, fixa mig på nytt och vänta på att lovisa skulle sluta skolan. Gick ner till stan och köpte busskort, åkte en sväng till Vänersborg och sedan till överby - igen. Köpte min efterlängtade klocka idag - i gult gummi! :D Nu är det du och jag Petra ;) haha ne men är verkligen nöjd med det. Skit snyggt! Sen blev det hem och äta lite, och åka hem till Lovisa och kolla film - American Pie brände vi av idag, dom blir aldrig dåliga dom filmerna ;D Sen sista bussen ner till stan och gå förbi lipz å hälsa på folk man känner- bara ett år kvar nu! :D:D  inte farligt ändå ;) å så nu sitter jag här, ska snart sova så jag orkar med begravningen som tydligen inte var på lördag, och sen träffa Amanda på kvällen :) Jag längtar! :D nu ska jag sova en stund, btw- Uddevalla på lördag! :)



xoxo

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards