KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under juni 2009

Av Kristoffer Sätterman - 8 juni 2009 20:57

Hittade en video med lyrics oxå :)

Av Kristoffer Sätterman - 8 juni 2009 20:55

JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

Så, lite uppmärksamhet har jag nu, hatar verkligen livsmedelskunskapen - vad fan har jag för användningav att veta hur man styckar till en herrgårdsstek? Inte en enda jävla grej! Jgah ar ingen användning av det, jag går bageri för att slippa kött! ÅÅÅÅÅH är så arg!

Av Kristoffer Sätterman - 8 juni 2009 16:33

Nyss hemkommen till pappa för dagen, väntar på maten som Maria håller på att fixa- kebab idag´. Tummen upp för det! I skolan var de schlappt vill jag lova, enbart tävling mot Erik - som i såklart förlorade. Inte kul alls, så nu är det vi som ska få nått straff- men vi har inte fått reda på vad än. Aja, vi får ju bjuda lite på oss själva bara. :D detta löser eliteN GLU1A! Oh ja!




Grattis Sara 15 år! :')<3

Av Kristoffer Sätterman - 8 juni 2009 08:45

Sitter i skolan med Markus, Albin, Henke, Emma, Marlene och Caroline. Ska egentligen ha matte - men vi satte oss i studieverkstaden istället. Vi gör ingenting på lektionerna längre. Känns helt ovärt att vara här faktiskt. Förutom att träffa alla klasskompisar, så de blir värt ändå! :D  Idag blir det tävling mot erik - förbered dig att gå med kvinnokläder s'ger jag bara! MAHA! Glu1a VINNER LÄTT! :D

<3

Av Kristoffer Sätterman - 7 juni 2009 21:22

det känns så tomt att inte kunna skriva eller prata med dig <3

Av Kristoffer Sätterman - 7 juni 2009 19:49

Ändrat lite färger på bloggen igen - men det är inga stora förändringar :)


Btw, det blir begravning på lördag. Första gången i mitt liv jag går på det, kommer nog vara helt känslomässigt ostabil. Minnes middag på Albert's efteråt. Får se hur jag mår sen, det känns tomt :/.  Även fast vi inte sågs på väldigt länge - orkade inte med pga. seniliteten.. Alldeles för jobbigt. R.I.P Inga :*( jag tänkar på dig.


För er som inte vet vem Inga var, så är det Maria ( pappas flickväns) farmor. Hon tyckte mycket om mig, och jag henne. :'(

Av Kristoffer Sätterman - 7 juni 2009 18:23

Sitter hemma hos pappa nu, ska tydligen vara här i två veckor på red- hade jag helt glömt bort. Så lilla jag har inte tillräcligt med kläder för detta, så det blir att åka hem och hämta nästan varje dag. Kan ju inte ha samma hela tiden. Aja - det är väll det minsta problemet. Jag tänkte ju inte på att jag kanske skulle tagit med cykeln och USB-minnet oxå. På det har jag massa inlämningsupgifter jag måste lämna in på tisdag. Handlar om kött å fisk - inte ett skit intresserad av det faktiskt, vad fan ska jag veta det för? Känns helt onödigt.. Aja gör allt för betyget, måste btw ta ett snack med min svenska lärare i morron, det stod något om en filmanalys - som jag helt säkert har lämnat in. Läste i mina omdömmen att han inte fått in den :S kneepigt säger jag bara. I morron tror jag att det blir robinson med klassen. VI SKA SPÖA SKITEN UR DIG ERIK! :D haha, om vi vinner så ska vi klä ut han en heldag i skolan ;) . Träffat amanda och andra vänner idga :) myyys <3


jag gillar dig :) <3

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards