KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Kristoffer Sätterman - 9 november 2008 13:07
http://se.youtube.com/watch?v=EFCrBSakfGI

Söndag söndag söndag, vaknar upp med skallebank, klockan är 12.48, jaga har sovit ungefär 12 timmar inatt. Men inte så konstigt med tanke på att jag hadde vart vaken i 18-19 timmar. Först jobba från 6-10, sedan så vart de fika med mamma å hennes vänner. Hem duscha, nörda msn och bdb, sen kom lovisa- mamma tvingade mig att städa, annars skulle 500:- dras från mitt studiebidrag, sen drog vi ut, först till jätten och köpa godis, gå hem till lovisa, kolla skolkatalog, ligga i sängen, halv sova, sen dra ut igen, träffa inez, knalla till henne- hämta hennes dricka, knalla hem till elin, träffa henne och frida, kolla sex and the city the movie, dricka doodleys, äta chips och popcorn, bli utkörda av elin, säga hejdå till inez, dra bort till en park, dricka de sista, prata om allt melan himmel och jord, gå en promanad, följa lovisa hem, säga hejdå, säga hej till magnus och niklas, gå hem, kolla på Ice Age, sova som en stock tills ungefär nu. Trevligt trevligt.


Skola i morgon, MÅSTE skriva om Tuva Novotny, muntlig redovisning på torsdag- prata själv i 5 minuter. Jag har oerhört svårt för att prata inför folk om serriösa grejer, men det kommer nog lösa sig. Och snart kommer min lön in på mitt konto :D  money money money.


Utång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards