KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Kristoffer Sätterman - 12 november 2008 15:20

Bagerilektion. Vad kan man säga, vi gjorde inte så mycket, gjorde bullar idag. Men efter när vi hade liite teori och pratade om våran praktik, så sa Jeanette en skit rolig grej, men det mistolkades eller hördes fel. Jag och Elin dog nästan vill jag låva, jag satt och smyg åt ett bröd och choklad och höll på att sätta i halsen och smulade ner massor på golvet. JUST DE! Med tanke på nedsmulade golv, när vi skulle börja hittade Steffanie en lapp från städerskan, Om du inte ställa stolar, jag inte dig de städ. Jag prata med rektor. Vi funderade skarpt på att svara, om du inte prata svenska vi inte förstå eller något i den stilen. men jag tror aldrig det blev något med det. Men vi gjorde i allafall våran sista bagerilektion idag. Tråkigt men ändå roligt med praktik nu, hoppas jag kommer att trivas på Ritz och att dom tycker det är kul att ha mig där. Så dom inte tycker jag är i vägen.


Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards