KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg under november 2008

Av Kristoffer Sätterman - 4 november 2008 21:10

Nej gud, fy på mig massor! Inte bloggat på evigheter. Skäms Kristoffer! Ne men jag har faktist inte haft tid, jiobbade hela förra veckan och innan där jobbade jag massor oxå, sen endel i skolan. Men nu ska jag komma igång igen, jobba torsdag kväll igen, och lördag morgon, sen blir det lön, money money money! :)  det är välbehövligt, måste spara spara spara, mycke jag behöver införskaffa just nu känner jag, med tanke på att fitt-siba inte säljer några bra grejer alls, mobilen åker in nu för andra gången på tre månader, bra jobbat. Kanon kul, toppen! Men men, lika bra, vill ha en ny, men de skulle bli att köpa den själv, å de har ju inte jag råd med.


Träning i morron, längtar reedigt mycke, jaeävligt kul. Ursäkta att jag skriver som en fjortis, men jag har sakna't, längesen sist. ;)  Nej de va gött å skriva av sig lite, ni är väldigt dåliga på att kommentera vill jag lova! ;) 


Snygging ;) 


Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards