KristofferSätterman - en bakande bloggare

Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Helg v.49

Av Kristoffer Sätterman - 7 december 2008 16:08

Mycket har hänt, Robin Bengtsson åkte ut ur idol, Markus Fagervall vann Stjärnor på is, Och jag var sjuk igår. Är det inte konstigt vad de kan hända grejer?


Robin Bengtsson, jag tycker riktigt synd om honom. Juryn valde verkligen fel låtar till honom - ville dom att han skulle åka? Man börjar ju nästan undra. Men tyckte han gjorde bra ifrån sig ändå, och jag låvar att det kommer bli något av den pojken i framtiden, han har hela livet framför sig. Men Alice är oxå jätte duktig, och vilka ben sen :o :p haha de e fantastiskt. Man kan inte tro att den kvinnan är 17 inte, men var det någon mer än jag som tänkte på vad Marie P hade på sig? Hon såg ju fan ut som en jävla hippie? Men det kanske är "inne" med att ha en räv runt halsen och en halsband i pannan? Vad vet jag? 


Markus, han var klart bäst. Nu känns det som att jag inte gör något annat på helgerna än att kolla på tv, men det stämmer inte serru ;)  igår var jag dessutom sjuk, så då sov jag nästan hela dagen och sen på kvällen hade mor min bjudit hem massa vänner så då var det livat  ;)  då fick jag visa mina färdigheter gällande bakning och konditor vill jag lova ;)  massa goa grejer bjöds det på. :)  En lyckad helg har detta varit. Men ännu återstår en del beslut, vad ska hända på nyår tillexempel? Några förslag?  Det återstår att se.


Nästa helg, final i idol - det står såklart mellan Kevin och Alice. ( heje alice säger jag bara). Nu när Robin inte kan vinna så får vi i allfall hoppas på att alice vinner istället för kevin, jag har svårt för den mannen. Sen vill jag ju väldigt gärna träffa massa folk till helgen oxå, kanske ta en myskväll med idolfinal och lite annat? Hör av dig!



Utgång!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristoffer Sätterman - 18 december 2009 18:07

HAR SKAFFAT EN NY BLOGG: KRISTOFFERSATTERMAN.BLOGG.SE CHECK IT OUT! ...

Av Kristoffer Sätterman - 11 december 2009 09:27

Ja precis, som ni ser så har jag vart borta i flera månader? Ja visst är det dåligt av mig. Men har inte haft tiden, tyvärr. Sitter som vanligt nu på fotolektionen. Just idag redigerar jag bilder som ksa lämnas in snart, kan inte låta bli att fixa io...

Av Kristoffer Sätterman - 11 december 2009 09:27

Ja precis, som ni ser så har jag vart borta i flera månader? Ja visst är det dåligt av mig. Men har inte haft tiden, tyvärr. Sitter som vanligt nu på fotolektionen. Just idag redigerar jag bilder som ksa lämnas in snart, kan inte låta bli att fixa io...

Av Kristoffer Sätterman - 11 december 2009 09:27

Ja precis, som ni ser så har jag vart borta i flera månader? Ja visst är det dåligt av mig. Men har inte haft tiden, tyvärr. Sitter som vanligt nu på fotolektionen. Just idag redigerar jag bilder som ksa lämnas in snart, kan inte låta bli att fixa io...

Av Kristoffer Sätterman - 23 oktober 2009 09:46

Hej! Jag har lite tappat sugen på att blogga och så har jag väldigt ont om tid nu för tiden. Alltd är det något som händer. Möten hit och möten dit. Men jag ska försöka ta mig tid hade jag tänkt. Så varför inte börja på fotolektionerna som innan?  ...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards