KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Kristoffer Sätterman - 2 december 2008 21:04

Sitter och nördar youtube nu, innanaj gaska lägga mig. Blir sent väldigt for nu för tiden..

Av Kristoffer Sätterman - 2 december 2008 16:52

Idag gottfolk som troget läser min blogg, har jag skit ont i munnen, men men så är det. Började dagen med livskunskap. Uppvärmning med "flörtleken" men där fick jag sitta stilla hela tiden, för marcus stoppade mig hela tiden när någon flörtade med mig. Och sedan hade vi en annan övning, när vi skulla vara två och två. Så det blev jag och johan, och detta gick ut på att vi fick kritor och papper, sen skulle båda hålla i samma krita och måla tillsammans, vi målade en negerbil som krockade i ett träd, + en bumbibjörns hora ;)  vi fick nämligen lyssna på musik undertiden, och då lyssnade hela klassen på beatles och bumbibjörnarna ;)  skit kul och skit snyggt blev det! :D   sedan har jag vart allmänt störd idag, skrattat åt massa, även vart skit trött, och det blir väll troligen inte bättre av att jag ska upp halv 4 i morgon och möte direkt efter praktiken och sedan träning. Suck... men sånt är livet. Det rullar som det gör.

Vill även säga att jag är ganska besviken på dig, ursch.



Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards