KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Kristoffer Sätterman - 1 december 2008 23:37

Inte skrivit så mycket den senaste tiden. Men jag har helt enkelt inte hunnit, hade en skit bra  helg, idag så gick jag bara på två lektioner sen blev det att sätta in tandställning, spygröna gummit band blev det denna gången :)  ska tillbaka i januari och byta tråd och färg på banden, de blir nice. Men just nu fattar jag inte varför jag gjorde det, de gör skit ont och tänderna börjar bli lösa. Hur ska jag klara detta, men jag får stå ut och tänka på hur det blir sedan efter! :) 

Nu börjar även julen närma sig, har bara fixat julklapp till mormor och bror, men det vågar jag inte skriva här vad det blir, fast mormor läseer nog inte ändå så jag kan säga att hon får ett bokmärke iår - som jag gjorde för 4 år sen men som jag glömt att lämna. Som sagt var det en underbar helg, massa shopping å dyl.


Ser fram emot veckan, göra tårta på onsdag, fixa desserter till på lördag träning på onsdag, troligen någon form av mamma mia fest till helgen. Så de blir gött  :D    Saknar vissa av er, endel andra kan dra åt helvete. Speciellt du, och du vet nog.. Men för det mesta tycker jag om er i min närvaro, vill bara passa på att säga det. Och lovisa,  tack för den "långa" promenaden. Du betyder :)  <3

Btw, tur att johan åkte år idol och inte robin :D


Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards