KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Kristoffer Sätterman - 8 december 2008 14:24

Engelska nu, inte alls så trevligt. :P  Jo men de blir fint. Bara att jag inte kan något, urdålig på engelska, men någon måste ju vara det oxå.


Lucia på lördag, innebär att det blir å baka massa lussebullar på fredag på praktiken, inte alls kul ör att de kommer vara massa jävla gnäll av kuk-jörgen! Jag hatar han verkligen! Tror att han är något, + att han läspar när man säger emot han och att han är en idotbessewisser!  ÅÅÅÅÅH! jag blir så arg! Förlåt mig, men jag måste verkligen byta. De funkar inte länge till.


Utgång!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards