KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Kristoffer Sätterman - 17 oktober 2008 14:52

Bageri idag igen, sista fredagen i skolan fram till vecka 47, då blir det Ritz ons, tors, fre. Start kl. 04,30 onsdag morron, ännu vet jag inte hur långa dagar jag går, men känner att det kommer bli toppen bra. :)   Längtar redan nu tills jag ska dit, även fast dom tidiga mornarna kanske inte är så lockande. :P  men men, man vänjer sig..


Idag så har jag bakat wienerbröd, Vörtfrallor, Parmesanlimpa, Moussebakelser och Kärleksbröd! Allting blev suveränt, jag har börjat få in snitsen i hur jag ska hantera degen nu :)  och att göra bakelser och tårtor är underbart roligt. :)  ni som inte gör det vanligtvis - jag tipsar er till att prova några gånger, det är riktigt roligt vill jag låva! :D  så med andra ord, denna dagen är mycket bättre än gårdagen - än så länge i allafall.


Ska ut med Katrin ikväll, göra i ordning för morrondagen - kanske träffa Matilda, Stina, Niklas och Daniel - får se vad tiden räcker till.


Utgång!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards