KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Kristoffer Sätterman - 16 oktober 2008 20:59

SNÄLLA JÄVLA GUD! VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA?

Nu undrar ni säkert varför jag skriver detta, men det är ju så att jag inte kan lita längre på vissa personer, jag känner mig fan helt jävla fail! Vad har jag gjort för fel, har jag gjort dig något? Du berättar inte någonting för mig längre, allting får jag höra genom omvägar! Fattar du hur det känns, jag tvekar på det! Din jävla idiot!  Ni får ursäkta mig nu men jag måste verkligen få skriva av mig här, de e fan sanslöst! Jag börjar fan nästan gråta!


Utgång!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards