KristofferSätterman - en bakande bloggare

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Kristoffer Sätterman - 2 oktober 2009 12:25

Nu sitter jag vid datan igen. Slutade typ vid 11, så då drog jag, Matte, Emma, Emma, Petra, Elin och Stephanie till donken å käka. Så jag missade bussen med 5 minuter, så gick tillbaka till skolan igen - får sitta här å vänta på bussen som går 5 i 1. Inte kul!


Dagens schema:

-Ut och kolla efter snygga tapeter till lägenheten

-Städa

-Träffa någon

Av Kristoffer Sätterman - 2 oktober 2009 09:58

Jag tänkte att även jag måste ju göra något för att Sponsra RosaBandet kampanjen - men har det lite snålt om pengar nu, men fixade iallafall så man kan gå in genom mig! :D Så ge ditt bidrag redan idag!

Av Kristoffer Sätterman - 2 oktober 2009 09:44

Tänk vad underbart det är med radio i mobilen?! Jag sitter här för mig själv (fast de andra i klassen är ju här med) och lyssnar på Morgonpasset i P3 i mina lurar - jag är så gott som beroende av dom. Sveriges i särklass bästa morgonprogram! Jag skickar med en länk på dagens program, enjoy!


http://www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id=1978700&BroadcastDate=&IsBlock=1

Av Kristoffer Sätterman - 2 oktober 2009 09:19

Idag fyller även min mammas man, Patrik, år. Han blir 39 idag.

Grattis på dig!

Av Kristoffer Sätterman - 2 oktober 2009 09:13

Igår fyllde en av mina bästa vänner år, Mathilda Eriksson - återinvandrare frå Norge! Går estetdans här på Sinclair, årskurs 1. Hon fyllde hela 16 år igår. Helt fantastiskt hur fort tiden går - för bara några år sedan kände vi knappt varandra. Jag älskar att vi fortfarande är vänner och det var sjukt jobbigt att vi hade det där bråket..


än en gång, GRATTIS MATHILDA!


  

Av Kristoffer Sätterman - 2 oktober 2009 09:08

Sitter och redigerar bilder just nu, helt ok jobb faktiskt. Ska fixa till ett fotoalbum med mina egna bilder - men måste fixa till dom först. :)

Av Kristoffer Sätterman - 2 oktober 2009 08:58

God morgon bloggen!

Sitter på foto nu, tänkte uppdatera om vad som blev inhandlat igår på super-shoppingen!


1st Jeans från Bläck

1st Pälsmössa från H&M

1st Vit stickad tröja från H&M


Jag höll min budget för kvällen som var på 1500:- jag hamnade tom. några hundringar under! Är jag inte bra!?


Nu blir de en bild på Dagens Outfit

 

Pälsmössa H&M

T-shirt Blueprint

Tröja H&M

Kalsonger Blueprint

Jeans Bläck

Jacka Helly Hansen

Skor Fred Perry

Halsduk (min mors)


Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fråga?

Hallon eller Jordgubbs saft?
 Hallon
 Jordgubb

Om Mig


Kristoffer heter jag, bor i Trollhättan. Bor inne i centrum och även i en "förort" eller hur man nu ska kalla det till Trollhättan. Mina föräldrar är skilda sen många år och båda har nya livskamrater. Importerades från Karlstad vi 7 års ålder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Är jag populär?

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards